Λίγες  μόνο σταγόνες  μπορούν  να θεραπεύσουν  την αρθρίτιδα

Η Πυρηνική Ιατρική στη θεραπεία της Αρθρίτιδας

Μόνο η λέξη πυρηνική ιατρική προκαλεί στους ασθενείς κάποιους  προβληματισμούς η ακόμα και φόβους. Περισσότερο αυτό οφείλετε στην έλλειψη ενημέρωσης. Στην πυρηνική ιατρική  γίνονται εξετάσεις οι οποίες δεν μπορούν να αντικατασταθούν  με ανάλογες άλλης ειδικότητας  όπως και θεραπείες  με την χρήση ραδιοισοτόπων-ραδιοφαρμάκων. Τόσο στον διαγνωστικό όσο και στον θεραπευτικό τομέα οι εφαρμογές της πυρηνικής ιατρικής  είναι απόλυτα ελεγχόμενες και ασφαλείς όπως προκύπτει και απο  τις ανάλογες μακροχρόνιες  μελέτες.

Μια απο τις θεραπευτικές εφαρμογές της πυρηνικής ιατρικής είναι η Ραδιοϋμενόλυση στην αντιμετώπιση της χρόνιας αρθρίτιδας. Πολλοί ασθενείς με αυτή την χρόνια και δύσκολα αντιμετωπίσιμη πάθηση βρίσκουν με την Ραδιοϋμενόλυση σημαντική βελτίωση των συμπτωμάτων τους.

Πρακτικά χωρίς παρενέργειες και με ελάχιστη επιβάρυνση για τον ασθενή επιτυγχάνεται αξιοσημείωτη βελτίωση της ποιότητας ζωής αυτών των ασθενών και μάλιστα  σε πολλούς  όπου οι λοιπές γνωστές θεραπευτικοί μέθοδοι η αποτυγχάνουν η δεν μπορούν να εφαρμοστούν η ακόμα και όταν δεν υπάρχουν άλλες λύσεις.

Τέτοιες καταστάσεις στην ρευματοπάθεια  (ρευματοειδή αρθρίτιδα-ψωριασική κ.λ.π.) είναι όταν π.χ. μια θεραπεία με φάρμακα δεν έχει το επιθυμητό  αποτέλεσμα η αντενδείκνυται  η δεν μπορεί να συνεχιστεί  λόγω παρενεργειών. Ακόμα και σε αυτές τις παθήσεις όταν η αρθρίτιδα αφορά μόνο μια άρθρωση είναι λογικό να  προτιμάται αντί της χρόνιας φαρμακευτικής αγωγής  μια τοπική δηλαδή μόνο στην πάσχουσα άρθρωση  θεραπεία. Επιπλέον η Ραδιοϋμενόλυση μπορεί να εφαρμοστεί παράλληλα με άλλες θεραπείες  με σκοπό ενα ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα.

Στην οστεοαρθρίτιδα μια εξίσου δύσκολα αντιμετωπίσιμη πάθηση  η εφαρμογή  της ραδιοϋμενόλυσης  και μάλιστα σε όλες τις αρθρώσεις, εκτός της σπονδυλικής στήλης,  μπορεί να προσφέρει  σημαντική  βελτίωση των συμπτωμάτων της αρθρίτιδας  για  μεγάλο χρονικό διάστημα.

Αλλες παθήσεις όπου ενδείκνυται η Ραδιοϋμενόλυση είναι

. Χρόνιος ύγραρθρος  μετά από χειρουργική επέμβαση στην άρθρωση

. Χρόνια φλεγμονή   μετά από αρθροπλαστική γόνατος

. Αγκυλοποιητική αρθρίτιδα

. Αρθρίτιδα αιμορροφιλίας

. Λαχνοοζώδης υμενίτιδα

Ο  Δρ. Δ.Χατζόπουλος είναι απο τους λίγους πυρηνικούς ιατρούς  που ασχολείται εδώ και δεκαετίες  με τις θεραπευτικές εφαρμογές της πυρηνικής ιατρικής στην αντιμετώπιση παθήσεων του θυρεοειδή αδένα και της χρόνιας αρθρίτιδας.